Wednesday, February 22, 2012

Sunflower for carnival

It is during the period for carnival, everyone who needs fun travels to Rio, Venice and so on. I'm not able to travel this time, but since my daughter tomorrow is celebrating the carnival in the kindergarten I am in the atmosphere of disguising me. No, I will not post pictures of different costumes, no I just show you my nails dressed like a sunflower.

Este perioada carnavalului, toata lumea cine are chef de distractie calatoreste la Rio, Venetia etc. Eu nu am de data aceasta posibilitatea sa calaltoresc, dar dat fiind faptul ca fiica mea maine la gradinita serbeaza carnavalul si eu sunt in atmosfera de a ma deghiza. Nu, nu am sa postez imagini cu diferite costume ci doar cu unghiile mele imbracate in costum de floarea-soarelui.


I used 6 colors in this model. For the base a lighter cream, I applied to the tips a brown semicircle. I mixed a yellow and an orange nail polish and applied with patience and with a thin brush the flower petals. After it was dried I applied some accents of gold polish on the petals. With a pointer tool I applied some black dots on the brown part, which mimic the seeds of the sunflower. Hope you like it!

Am utilizat 6 culori la acest model. Ca si baza o nuanta mai deschisa de crem, pe care am aplicat pe varful unghiilor un semicerc maro. Am amestecat o oja portocalie cu galben si cu multa rabdare si o pensula subtire am desenat petalele de floare. Dupa ce s-a uscat am mai aplicat cateva accente de oja aurie pe petale. Cu un instument de punctat am aplicat cateva puncte negre, care sa imite semintele pe semicercul maroniu. Sper ca va place!



2 comments:

  1. Ingenioasa idee!
    Imi place mult cum ti-a iesit.
    Big like!!!

    Claudia

    ReplyDelete
  2. Nagyon szép és vidám manikür :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...